شاکرمی, مریم, صادقی, مسعود, قدم پور, عزت الله. (1396). تدوین مدل درگیری تحصیلی بر اساس عوامل جو روانی - اجتماعی کلاس درس و جو عاطفی خانواده با نقش میانجی تاب‌آوری تحصیلی. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 8(29), 159-182.
مریم شاکرمی; مسعود صادقی; عزت الله قدم پور. "تدوین مدل درگیری تحصیلی بر اساس عوامل جو روانی - اجتماعی کلاس درس و جو عاطفی خانواده با نقش میانجی تاب‌آوری تحصیلی". دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 8, 29, 1396, 159-182.
شاکرمی, مریم, صادقی, مسعود, قدم پور, عزت الله. (1396). 'تدوین مدل درگیری تحصیلی بر اساس عوامل جو روانی - اجتماعی کلاس درس و جو عاطفی خانواده با نقش میانجی تاب‌آوری تحصیلی', دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 8(29), pp. 159-182.
شاکرمی, مریم, صادقی, مسعود, قدم پور, عزت الله. تدوین مدل درگیری تحصیلی بر اساس عوامل جو روانی - اجتماعی کلاس درس و جو عاطفی خانواده با نقش میانجی تاب‌آوری تحصیلی. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1396; 8(29): 159-182.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب