بهرنگی, محمدرضا, مرادی, امیر. (1396). بررسی میزان خودراهبری دانشجویان متأثر از الگوی مدیریت آموزش با محوریت تدریس مشارکتی (جیگ‌ساو) در درس اصول و فلسفه تعلیم و تربیت. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 8(32), 107-128.
محمدرضا بهرنگی; امیر مرادی. "بررسی میزان خودراهبری دانشجویان متأثر از الگوی مدیریت آموزش با محوریت تدریس مشارکتی (جیگ‌ساو) در درس اصول و فلسفه تعلیم و تربیت". دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 8, 32, 1396, 107-128.
بهرنگی, محمدرضا, مرادی, امیر. (1396). 'بررسی میزان خودراهبری دانشجویان متأثر از الگوی مدیریت آموزش با محوریت تدریس مشارکتی (جیگ‌ساو) در درس اصول و فلسفه تعلیم و تربیت', دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 8(32), pp. 107-128.
بهرنگی, محمدرضا, مرادی, امیر. بررسی میزان خودراهبری دانشجویان متأثر از الگوی مدیریت آموزش با محوریت تدریس مشارکتی (جیگ‌ساو) در درس اصول و فلسفه تعلیم و تربیت. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1396; 8(32): 107-128.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب