هاشمی, سید احمد, عباسی, ابوالفضل. (1397). طراحی الگوی سنجش رضایت شهروندان و مراجعین مدیریت خدمات شهری و کانال های ارتباط با شهروند (مورد کاوی: منطقه ویژه اقتصادی پارس). دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 9(32), 151-162.
سید احمد هاشمی; ابوالفضل عباسی. "طراحی الگوی سنجش رضایت شهروندان و مراجعین مدیریت خدمات شهری و کانال های ارتباط با شهروند (مورد کاوی: منطقه ویژه اقتصادی پارس)". دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 9, 32, 1397, 151-162.
هاشمی, سید احمد, عباسی, ابوالفضل. (1397). 'طراحی الگوی سنجش رضایت شهروندان و مراجعین مدیریت خدمات شهری و کانال های ارتباط با شهروند (مورد کاوی: منطقه ویژه اقتصادی پارس)', دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 9(32), pp. 151-162.
هاشمی, سید احمد, عباسی, ابوالفضل. طراحی الگوی سنجش رضایت شهروندان و مراجعین مدیریت خدمات شهری و کانال های ارتباط با شهروند (مورد کاوی: منطقه ویژه اقتصادی پارس). دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1397; 9(32): 151-162.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب