شفیع پور مطلق, فرهاد, موسیوند, مریم. (1397). تعیین رابطه بین پویایی آموزشی و برند آموزشی با اعتماد آموزشی ادراک شده (مطالعه موردی؛ دیدگاه استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد محلات). دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 9(33), 89-104.
فرهاد شفیع پور مطلق; مریم موسیوند. "تعیین رابطه بین پویایی آموزشی و برند آموزشی با اعتماد آموزشی ادراک شده (مطالعه موردی؛ دیدگاه استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد محلات)". دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 9, 33, 1397, 89-104.
شفیع پور مطلق, فرهاد, موسیوند, مریم. (1397). 'تعیین رابطه بین پویایی آموزشی و برند آموزشی با اعتماد آموزشی ادراک شده (مطالعه موردی؛ دیدگاه استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد محلات)', دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 9(33), pp. 89-104.
شفیع پور مطلق, فرهاد, موسیوند, مریم. تعیین رابطه بین پویایی آموزشی و برند آموزشی با اعتماد آموزشی ادراک شده (مطالعه موردی؛ دیدگاه استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد محلات). دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1397; 9(33): 89-104.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب