میرزایی, فاطمه, فکری, کاترین. (1397). اثربخشی تلفیق الگوی چند محوری شفیع آبادی با نظریه یادگیری اجتماعی کرامبولتز برخشنودی شغلی معلمان زن. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 9(33), 153-172.
فاطمه میرزایی; کاترین فکری. "اثربخشی تلفیق الگوی چند محوری شفیع آبادی با نظریه یادگیری اجتماعی کرامبولتز برخشنودی شغلی معلمان زن". دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 9, 33, 1397, 153-172.
میرزایی, فاطمه, فکری, کاترین. (1397). 'اثربخشی تلفیق الگوی چند محوری شفیع آبادی با نظریه یادگیری اجتماعی کرامبولتز برخشنودی شغلی معلمان زن', دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 9(33), pp. 153-172.
میرزایی, فاطمه, فکری, کاترین. اثربخشی تلفیق الگوی چند محوری شفیع آبادی با نظریه یادگیری اجتماعی کرامبولتز برخشنودی شغلی معلمان زن. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1397; 9(33): 153-172.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب