محمودی بردزردی, سعید, فتحی آذر, اسکندر, محمودی, فیروز, بدری گرگری, رحیم. (1397). بررسی اثربخشی الگوی آموزشی پرسش و پاسخ در درس مطالعات اجتماعی پایه پنجم بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش آموزان. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 9(31), 111-130.
سعید محمودی بردزردی; اسکندر فتحی آذر; فیروز محمودی; رحیم بدری گرگری. "بررسی اثربخشی الگوی آموزشی پرسش و پاسخ در درس مطالعات اجتماعی پایه پنجم بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش آموزان". دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 9, 31, 1397, 111-130.
محمودی بردزردی, سعید, فتحی آذر, اسکندر, محمودی, فیروز, بدری گرگری, رحیم. (1397). 'بررسی اثربخشی الگوی آموزشی پرسش و پاسخ در درس مطالعات اجتماعی پایه پنجم بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش آموزان', دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 9(31), pp. 111-130.
محمودی بردزردی, سعید, فتحی آذر, اسکندر, محمودی, فیروز, بدری گرگری, رحیم. بررسی اثربخشی الگوی آموزشی پرسش و پاسخ در درس مطالعات اجتماعی پایه پنجم بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش آموزان. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1397; 9(31): 111-130.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب