صدرایی, پروین تاج, فکری, کاترین. (1397). اثربخشی آموزش مبتنی بر تشخیص وکاهش اختلال خواندن دانش آموزان بر فرسودگی شغلی معلمان. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 9(32), 97-108.
پروین تاج صدرایی; کاترین فکری. "اثربخشی آموزش مبتنی بر تشخیص وکاهش اختلال خواندن دانش آموزان بر فرسودگی شغلی معلمان". دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 9, 32, 1397, 97-108.
صدرایی, پروین تاج, فکری, کاترین. (1397). 'اثربخشی آموزش مبتنی بر تشخیص وکاهش اختلال خواندن دانش آموزان بر فرسودگی شغلی معلمان', دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 9(32), pp. 97-108.
صدرایی, پروین تاج, فکری, کاترین. اثربخشی آموزش مبتنی بر تشخیص وکاهش اختلال خواندن دانش آموزان بر فرسودگی شغلی معلمان. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1397; 9(32): 97-108.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب