کشاورز, آزیتا, یوسفی, فریده. (1397). اثربخشی آموزش مبتنی بر درمان پذیرش و تعهد بر اهمال‌کاری تحصیلی و سازگاری با مدرسه دانش‌آموزان دختر دبیرستانی. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 9(34), 53-68.
آزیتا کشاورز; فریده یوسفی. "اثربخشی آموزش مبتنی بر درمان پذیرش و تعهد بر اهمال‌کاری تحصیلی و سازگاری با مدرسه دانش‌آموزان دختر دبیرستانی". دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 9, 34, 1397, 53-68.
کشاورز, آزیتا, یوسفی, فریده. (1397). 'اثربخشی آموزش مبتنی بر درمان پذیرش و تعهد بر اهمال‌کاری تحصیلی و سازگاری با مدرسه دانش‌آموزان دختر دبیرستانی', دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 9(34), pp. 53-68.
کشاورز, آزیتا, یوسفی, فریده. اثربخشی آموزش مبتنی بر درمان پذیرش و تعهد بر اهمال‌کاری تحصیلی و سازگاری با مدرسه دانش‌آموزان دختر دبیرستانی. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1397; 9(34): 53-68.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب