شرفی, محمود, داودی, مریم. (1397). اثربخشی آموزش راهبرد های فراشناخت بر خودراهبری یادگیری و پیشرفت تحصیلی ریاضی و ادبیات فارسی دانش آموزان مقطع متوسطه اول شهرستان شوش. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 9(36), 147-170.
محمود شرفی; مریم داودی. "اثربخشی آموزش راهبرد های فراشناخت بر خودراهبری یادگیری و پیشرفت تحصیلی ریاضی و ادبیات فارسی دانش آموزان مقطع متوسطه اول شهرستان شوش". دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 9, 36, 1397, 147-170.
شرفی, محمود, داودی, مریم. (1397). 'اثربخشی آموزش راهبرد های فراشناخت بر خودراهبری یادگیری و پیشرفت تحصیلی ریاضی و ادبیات فارسی دانش آموزان مقطع متوسطه اول شهرستان شوش', دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 9(36), pp. 147-170.
شرفی, محمود, داودی, مریم. اثربخشی آموزش راهبرد های فراشناخت بر خودراهبری یادگیری و پیشرفت تحصیلی ریاضی و ادبیات فارسی دانش آموزان مقطع متوسطه اول شهرستان شوش. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1397; 9(36): 147-170.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب