موسوی, فرانک. (1398). اثربخشی آموزش مبتنی بر الگوی تدریس پنج مرحله ای بایبی (5E) بر یادگیری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 10(37), 1-14.
فرانک موسوی. "اثربخشی آموزش مبتنی بر الگوی تدریس پنج مرحله ای بایبی (5E) بر یادگیری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان". دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 10, 37, 1398, 1-14.
موسوی, فرانک. (1398). 'اثربخشی آموزش مبتنی بر الگوی تدریس پنج مرحله ای بایبی (5E) بر یادگیری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان', دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 10(37), pp. 1-14.
موسوی, فرانک. اثربخشی آموزش مبتنی بر الگوی تدریس پنج مرحله ای بایبی (5E) بر یادگیری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1398; 10(37): 1-14.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب