کاظمی, سلطانعلی, سهرابی, نادره, برزگر, مجید, پورغلامی, فرزاد. (1398). آزمون مدل مفهومی نقش میانجیگر یادگیری خودتنظیمی و اهداف پیشرفت در رابطه بین باورهای معرفت شناسی و فرسودگی تحصیلی. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 10(36), 1-23.
سلطانعلی کاظمی; نادره سهرابی; مجید برزگر; فرزاد پورغلامی. "آزمون مدل مفهومی نقش میانجیگر یادگیری خودتنظیمی و اهداف پیشرفت در رابطه بین باورهای معرفت شناسی و فرسودگی تحصیلی". دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 10, 36, 1398, 1-23.
کاظمی, سلطانعلی, سهرابی, نادره, برزگر, مجید, پورغلامی, فرزاد. (1398). 'آزمون مدل مفهومی نقش میانجیگر یادگیری خودتنظیمی و اهداف پیشرفت در رابطه بین باورهای معرفت شناسی و فرسودگی تحصیلی', دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 10(36), pp. 1-23.
کاظمی, سلطانعلی, سهرابی, نادره, برزگر, مجید, پورغلامی, فرزاد. آزمون مدل مفهومی نقش میانجیگر یادگیری خودتنظیمی و اهداف پیشرفت در رابطه بین باورهای معرفت شناسی و فرسودگی تحصیلی. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1398; 10(36): 1-23.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب