امیری, فوژان, محبی, سراج الدین, رنجبر, محمد حسین, باقری, مهدی. (1398). شناسایی عوامل موثر بر بازاریابی گردشگری و ارائه مدل مناسب اکوتوریسم و گردشگری روستایی (مورد مطالعه: استان هرمزگان). دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 9(35), 95-104.
فوژان امیری; سراج الدین محبی; محمد حسین رنجبر; مهدی باقری. "شناسایی عوامل موثر بر بازاریابی گردشگری و ارائه مدل مناسب اکوتوریسم و گردشگری روستایی (مورد مطالعه: استان هرمزگان)". دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 9, 35, 1398, 95-104.
امیری, فوژان, محبی, سراج الدین, رنجبر, محمد حسین, باقری, مهدی. (1398). 'شناسایی عوامل موثر بر بازاریابی گردشگری و ارائه مدل مناسب اکوتوریسم و گردشگری روستایی (مورد مطالعه: استان هرمزگان)', دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 9(35), pp. 95-104.
امیری, فوژان, محبی, سراج الدین, رنجبر, محمد حسین, باقری, مهدی. شناسایی عوامل موثر بر بازاریابی گردشگری و ارائه مدل مناسب اکوتوریسم و گردشگری روستایی (مورد مطالعه: استان هرمزگان). دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1398; 9(35): 95-104.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب