اکبریان, سعیدرضا, رستگار, ابراهیم. (1398). تحلیل و اولویت بندی مؤلفه های آمیخته بازاریابی در توسعه گردشگری شهری مورد: کلانشهر شیراز. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 10(38), 25-38.
سعیدرضا اکبریان; ابراهیم رستگار. "تحلیل و اولویت بندی مؤلفه های آمیخته بازاریابی در توسعه گردشگری شهری مورد: کلانشهر شیراز". دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 10, 38, 1398, 25-38.
اکبریان, سعیدرضا, رستگار, ابراهیم. (1398). 'تحلیل و اولویت بندی مؤلفه های آمیخته بازاریابی در توسعه گردشگری شهری مورد: کلانشهر شیراز', دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 10(38), pp. 25-38.
اکبریان, سعیدرضا, رستگار, ابراهیم. تحلیل و اولویت بندی مؤلفه های آمیخته بازاریابی در توسعه گردشگری شهری مورد: کلانشهر شیراز. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1398; 10(38): 25-38.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب