مرادی, غلامرضا, علی الحسابی, مهران. (1399). ارزیابی تکنیک های برندسازی در شکل گیری تصویر ذهنی شهر بوشهر با تأکید بر سه گروه گردشگران، شهروندان و کارشناسان شهری. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 11(42), 69-82.
غلامرضا مرادی; مهران علی الحسابی. "ارزیابی تکنیک های برندسازی در شکل گیری تصویر ذهنی شهر بوشهر با تأکید بر سه گروه گردشگران، شهروندان و کارشناسان شهری". دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 11, 42, 1399, 69-82.
مرادی, غلامرضا, علی الحسابی, مهران. (1399). 'ارزیابی تکنیک های برندسازی در شکل گیری تصویر ذهنی شهر بوشهر با تأکید بر سه گروه گردشگران، شهروندان و کارشناسان شهری', دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 11(42), pp. 69-82.
مرادی, غلامرضا, علی الحسابی, مهران. ارزیابی تکنیک های برندسازی در شکل گیری تصویر ذهنی شهر بوشهر با تأکید بر سه گروه گردشگران، شهروندان و کارشناسان شهری. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1399; 11(42): 69-82.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب