غلامپور, اسدالله, نعامی, عبدالله, مشبکی اصفهانی, اصغر. (1398). ارائه الگوی بازاریابی مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی در صنعت محصولات غذایی و نوشیدنی‌های ارگانیک ایران با بهره گیری از روش تحلیل تم. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 11(44), 31-58.
اسدالله غلامپور; عبدالله نعامی; اصغر مشبکی اصفهانی. "ارائه الگوی بازاریابی مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی در صنعت محصولات غذایی و نوشیدنی‌های ارگانیک ایران با بهره گیری از روش تحلیل تم". دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 11, 44, 1398, 31-58.
غلامپور, اسدالله, نعامی, عبدالله, مشبکی اصفهانی, اصغر. (1398). 'ارائه الگوی بازاریابی مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی در صنعت محصولات غذایی و نوشیدنی‌های ارگانیک ایران با بهره گیری از روش تحلیل تم', دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 11(44), pp. 31-58.
غلامپور, اسدالله, نعامی, عبدالله, مشبکی اصفهانی, اصغر. ارائه الگوی بازاریابی مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی در صنعت محصولات غذایی و نوشیدنی‌های ارگانیک ایران با بهره گیری از روش تحلیل تم. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1398; 11(44): 31-58.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب