شهماری کلستان, عسگر, فرهودی, آرش. (1399). شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های ارزش ویژه برند در مقاصد گردشگری (مطالعه موردی: شهر خلخال). دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 11(40), 77-90.
عسگر شهماری کلستان; آرش فرهودی. "شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های ارزش ویژه برند در مقاصد گردشگری (مطالعه موردی: شهر خلخال)". دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 11, 40, 1399, 77-90.
شهماری کلستان, عسگر, فرهودی, آرش. (1399). 'شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های ارزش ویژه برند در مقاصد گردشگری (مطالعه موردی: شهر خلخال)', دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 11(40), pp. 77-90.
شهماری کلستان, عسگر, فرهودی, آرش. شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های ارزش ویژه برند در مقاصد گردشگری (مطالعه موردی: شهر خلخال). دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1399; 11(40): 77-90.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب