محمدی, مجید, رفیعی, حامد. (1399). بررسی اثرات عرضه فصلی و درجه‌بندی بر مشخصه‌های بازاریابی محصولات کشاورزی (مطالعه موردی مرکبات استان مازندران). دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 12(46), 177-210.
مجید محمدی; حامد رفیعی. "بررسی اثرات عرضه فصلی و درجه‌بندی بر مشخصه‌های بازاریابی محصولات کشاورزی (مطالعه موردی مرکبات استان مازندران)". دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 12, 46, 1399, 177-210.
محمدی, مجید, رفیعی, حامد. (1399). 'بررسی اثرات عرضه فصلی و درجه‌بندی بر مشخصه‌های بازاریابی محصولات کشاورزی (مطالعه موردی مرکبات استان مازندران)', دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 12(46), pp. 177-210.
محمدی, مجید, رفیعی, حامد. بررسی اثرات عرضه فصلی و درجه‌بندی بر مشخصه‌های بازاریابی محصولات کشاورزی (مطالعه موردی مرکبات استان مازندران). دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1399; 12(46): 177-210.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب