رحمانی, رهام. (1399). بررسی ساختار بازار مرغ گوشتی در سطوح تولیدکننده و عمده‌فروشی؛ مطالعه موردی استان فارس. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 12(46), 211-234.
رهام رحمانی. "بررسی ساختار بازار مرغ گوشتی در سطوح تولیدکننده و عمده‌فروشی؛ مطالعه موردی استان فارس". دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 12, 46, 1399, 211-234.
رحمانی, رهام. (1399). 'بررسی ساختار بازار مرغ گوشتی در سطوح تولیدکننده و عمده‌فروشی؛ مطالعه موردی استان فارس', دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 12(46), pp. 211-234.
رحمانی, رهام. بررسی ساختار بازار مرغ گوشتی در سطوح تولیدکننده و عمده‌فروشی؛ مطالعه موردی استان فارس. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1399; 12(46): 211-234.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب