سعیدی, نیما, موحدی, محمدمهدی. (1399). رتبه بندی عوامل موثر بر پذیرش تبلیغات از راه پیام کوتاه با روش تاپسیس فازی (مورد مطالعه: بانک کشاورزی). دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 12(47), 73-98.
نیما سعیدی; محمدمهدی موحدی. "رتبه بندی عوامل موثر بر پذیرش تبلیغات از راه پیام کوتاه با روش تاپسیس فازی (مورد مطالعه: بانک کشاورزی)". دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 12, 47, 1399, 73-98.
سعیدی, نیما, موحدی, محمدمهدی. (1399). 'رتبه بندی عوامل موثر بر پذیرش تبلیغات از راه پیام کوتاه با روش تاپسیس فازی (مورد مطالعه: بانک کشاورزی)', دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 12(47), pp. 73-98.
سعیدی, نیما, موحدی, محمدمهدی. رتبه بندی عوامل موثر بر پذیرش تبلیغات از راه پیام کوتاه با روش تاپسیس فازی (مورد مطالعه: بانک کشاورزی). دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1399; 12(47): 73-98.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب