عباسی, حسین, دانایی, حبیب اله, اسدی قربانی, ام البنین. (1399). طراحی الگوی عملکرد محصول جدید مبتنی بر بازارگرایی و سرعت نوآوری در صنعت چرم. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 12(47), 99-124.
حسین عباسی; حبیب اله دانایی; ام البنین اسدی قربانی. "طراحی الگوی عملکرد محصول جدید مبتنی بر بازارگرایی و سرعت نوآوری در صنعت چرم". دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 12, 47, 1399, 99-124.
عباسی, حسین, دانایی, حبیب اله, اسدی قربانی, ام البنین. (1399). 'طراحی الگوی عملکرد محصول جدید مبتنی بر بازارگرایی و سرعت نوآوری در صنعت چرم', دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 12(47), pp. 99-124.
عباسی, حسین, دانایی, حبیب اله, اسدی قربانی, ام البنین. طراحی الگوی عملکرد محصول جدید مبتنی بر بازارگرایی و سرعت نوآوری در صنعت چرم. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1399; 12(47): 99-124.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب