اسماعیلی, لیدا, سهرابی, نادره, مهریار, امیر هوشنگ, خیر, محمد. (1398). مدل علی راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) با نقش واسطه گری امید تحصیلی برای خودکار آمدی تحصیلی در دانش‌آموزان متوسطه. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 10(38), 247-262.
لیدا اسماعیلی; نادره سهرابی; امیر هوشنگ مهریار; محمد خیر. "مدل علی راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) با نقش واسطه گری امید تحصیلی برای خودکار آمدی تحصیلی در دانش‌آموزان متوسطه". دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 10, 38, 1398, 247-262.
اسماعیلی, لیدا, سهرابی, نادره, مهریار, امیر هوشنگ, خیر, محمد. (1398). 'مدل علی راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) با نقش واسطه گری امید تحصیلی برای خودکار آمدی تحصیلی در دانش‌آموزان متوسطه', دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 10(38), pp. 247-262.
اسماعیلی, لیدا, سهرابی, نادره, مهریار, امیر هوشنگ, خیر, محمد. مدل علی راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) با نقش واسطه گری امید تحصیلی برای خودکار آمدی تحصیلی در دانش‌آموزان متوسطه. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1398; 10(38): 247-262.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب