ایزان, محسن, قادری, مصطفی, شیربگی, ناصر. (1399). تحلیل روایت نگارانه ی ادراک و تجربه زیسته راهبران آموزشی از اجرای الگوهای نظارت آموزشی معلم-محور در مدارس ابتدایی: تدوین و اعتباریابی الگوی بومی. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 11(44), 211-236.
محسن ایزان; مصطفی قادری; ناصر شیربگی. "تحلیل روایت نگارانه ی ادراک و تجربه زیسته راهبران آموزشی از اجرای الگوهای نظارت آموزشی معلم-محور در مدارس ابتدایی: تدوین و اعتباریابی الگوی بومی". دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 11, 44, 1399, 211-236.
ایزان, محسن, قادری, مصطفی, شیربگی, ناصر. (1399). 'تحلیل روایت نگارانه ی ادراک و تجربه زیسته راهبران آموزشی از اجرای الگوهای نظارت آموزشی معلم-محور در مدارس ابتدایی: تدوین و اعتباریابی الگوی بومی', دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 11(44), pp. 211-236.
ایزان, محسن, قادری, مصطفی, شیربگی, ناصر. تحلیل روایت نگارانه ی ادراک و تجربه زیسته راهبران آموزشی از اجرای الگوهای نظارت آموزشی معلم-محور در مدارس ابتدایی: تدوین و اعتباریابی الگوی بومی. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1399; 11(44): 211-236.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب