محمدی, سارا, محمودی, ادریس, اشرف مدرس, علیرضا. (1399). فرهنگ‌سازمانی و اشتیاق کارآفرینانه: نقش میانجی بازارگرایی و یادگیری سازمانی. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 11(45), 81-102.
سارا محمدی; ادریس محمودی; علیرضا اشرف مدرس. "فرهنگ‌سازمانی و اشتیاق کارآفرینانه: نقش میانجی بازارگرایی و یادگیری سازمانی". دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 11, 45, 1399, 81-102.
محمدی, سارا, محمودی, ادریس, اشرف مدرس, علیرضا. (1399). 'فرهنگ‌سازمانی و اشتیاق کارآفرینانه: نقش میانجی بازارگرایی و یادگیری سازمانی', دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 11(45), pp. 81-102.
محمدی, سارا, محمودی, ادریس, اشرف مدرس, علیرضا. فرهنگ‌سازمانی و اشتیاق کارآفرینانه: نقش میانجی بازارگرایی و یادگیری سازمانی. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1399; 11(45): 81-102.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب