اسماعیلی, لیدا, سهرابی, نادره, مهریار, امیر هوشنگ, خیر, محمد. (1399). مدل علی راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) با نقش واسطه گری امید تحصیلی برای خودکار آمدی تحصیلی در دانش آموزان متوسطه. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 11(41), 17-34.
لیدا اسماعیلی; نادره سهرابی; امیر هوشنگ مهریار; محمد خیر. "مدل علی راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) با نقش واسطه گری امید تحصیلی برای خودکار آمدی تحصیلی در دانش آموزان متوسطه". دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 11, 41, 1399, 17-34.
اسماعیلی, لیدا, سهرابی, نادره, مهریار, امیر هوشنگ, خیر, محمد. (1399). 'مدل علی راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) با نقش واسطه گری امید تحصیلی برای خودکار آمدی تحصیلی در دانش آموزان متوسطه', دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 11(41), pp. 17-34.
اسماعیلی, لیدا, سهرابی, نادره, مهریار, امیر هوشنگ, خیر, محمد. مدل علی راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) با نقش واسطه گری امید تحصیلی برای خودکار آمدی تحصیلی در دانش آموزان متوسطه. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1399; 11(41): 17-34.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب