خیراله بیاتیانی, غلامرضا, حافظی, فریبا, عسگری, پرویز, نادری, فرح. (1399). اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر خودپنداره و اضطراب در دانش آموزان ناتوان یادگیری با نقش تعدیل کنندگی اختلال نقص توجه- بیش فعالی. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 11(41), 71-88.
غلامرضا خیراله بیاتیانی; فریبا حافظی; پرویز عسگری; فرح نادری. "اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر خودپنداره و اضطراب در دانش آموزان ناتوان یادگیری با نقش تعدیل کنندگی اختلال نقص توجه- بیش فعالی". دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 11, 41, 1399, 71-88.
خیراله بیاتیانی, غلامرضا, حافظی, فریبا, عسگری, پرویز, نادری, فرح. (1399). 'اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر خودپنداره و اضطراب در دانش آموزان ناتوان یادگیری با نقش تعدیل کنندگی اختلال نقص توجه- بیش فعالی', دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 11(41), pp. 71-88.
خیراله بیاتیانی, غلامرضا, حافظی, فریبا, عسگری, پرویز, نادری, فرح. اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر خودپنداره و اضطراب در دانش آموزان ناتوان یادگیری با نقش تعدیل کنندگی اختلال نقص توجه- بیش فعالی. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1399; 11(41): 71-88.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب