محمدی پور, محمد, سرائی, علی اصغر, جاجرمی, محمود. (1400). نقش ادراکات کلاسی درعملکرد تحصیلی با میانجی گری جهت گیری هدف و باورهای انگیزشی. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 12(3), 187-202. doi: 10.30495/jedu.2021.16049.3506
محمد محمدی پور; علی اصغر سرائی; محمود جاجرمی. "نقش ادراکات کلاسی درعملکرد تحصیلی با میانجی گری جهت گیری هدف و باورهای انگیزشی". دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 12, 3, 1400, 187-202. doi: 10.30495/jedu.2021.16049.3506
محمدی پور, محمد, سرائی, علی اصغر, جاجرمی, محمود. (1400). 'نقش ادراکات کلاسی درعملکرد تحصیلی با میانجی گری جهت گیری هدف و باورهای انگیزشی', دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 12(3), pp. 187-202. doi: 10.30495/jedu.2021.16049.3506
محمدی پور, محمد, سرائی, علی اصغر, جاجرمی, محمود. نقش ادراکات کلاسی درعملکرد تحصیلی با میانجی گری جهت گیری هدف و باورهای انگیزشی. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1400; 12(3): 187-202. doi: 10.30495/jedu.2021.16049.3506


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب