نوری, راضیه, سلیمی, لادن, رسولی, عصمت. (1400). اعتباریابی الگوی برنامه درسی وارونه مبتنی بر توجه انتخابی و یادگیری خودراهبر در درس کار و فناوری متوسطه‌ی اول. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 12(4), 111-129. doi: 10.30495/jedu.2021.24192.4862
راضیه نوری; لادن سلیمی; عصمت رسولی. "اعتباریابی الگوی برنامه درسی وارونه مبتنی بر توجه انتخابی و یادگیری خودراهبر در درس کار و فناوری متوسطه‌ی اول". دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 12, 4, 1400, 111-129. doi: 10.30495/jedu.2021.24192.4862
نوری, راضیه, سلیمی, لادن, رسولی, عصمت. (1400). 'اعتباریابی الگوی برنامه درسی وارونه مبتنی بر توجه انتخابی و یادگیری خودراهبر در درس کار و فناوری متوسطه‌ی اول', دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 12(4), pp. 111-129. doi: 10.30495/jedu.2021.24192.4862
نوری, راضیه, سلیمی, لادن, رسولی, عصمت. اعتباریابی الگوی برنامه درسی وارونه مبتنی بر توجه انتخابی و یادگیری خودراهبر در درس کار و فناوری متوسطه‌ی اول. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1400; 12(4): 111-129. doi: 10.30495/jedu.2021.24192.4862


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب