حکاک, محمد, مومنی مفرد, معصومه, تقی پور, صابر. (1400). مدل سازی شاخص‌های رهبری هدفمند در مدارس با روش ساختاری تفسیری. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 12(6), 102-90. doi: 10.30495/jedu.2022.25470.5069
محمد حکاک; معصومه مومنی مفرد; صابر تقی پور. "مدل سازی شاخص‌های رهبری هدفمند در مدارس با روش ساختاری تفسیری". دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 12, 6, 1400, 102-90. doi: 10.30495/jedu.2022.25470.5069
حکاک, محمد, مومنی مفرد, معصومه, تقی پور, صابر. (1400). 'مدل سازی شاخص‌های رهبری هدفمند در مدارس با روش ساختاری تفسیری', دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 12(6), pp. 102-90. doi: 10.30495/jedu.2022.25470.5069
حکاک, محمد, مومنی مفرد, معصومه, تقی پور, صابر. مدل سازی شاخص‌های رهبری هدفمند در مدارس با روش ساختاری تفسیری. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1400; 12(6): 102-90. doi: 10.30495/jedu.2022.25470.5069


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب