رضوی مطلق, سید فرخ, نادری, فرح, مرعشیان, فاطمه سادات, زرگر شیرازی, فریبا. (1401). مدل ساختاری رابطه معنای تحصیلی ، انعطاف‌پذیری خانواده ، حمایت تحصیلی و ادراک از محیط کلاس با پایستگی تحصیلی با نقش میانجی شکفتگی تحصیلی در دانش‌آموزان دختر پایه دوازدهم شهر شیراز. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 13(47), 143-160. doi: 10.30495/jpmm.2022.29307.3535
سید فرخ رضوی مطلق; فرح نادری; فاطمه سادات مرعشیان; فریبا زرگر شیرازی. "مدل ساختاری رابطه معنای تحصیلی ، انعطاف‌پذیری خانواده ، حمایت تحصیلی و ادراک از محیط کلاس با پایستگی تحصیلی با نقش میانجی شکفتگی تحصیلی در دانش‌آموزان دختر پایه دوازدهم شهر شیراز". دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 13, 47, 1401, 143-160. doi: 10.30495/jpmm.2022.29307.3535
رضوی مطلق, سید فرخ, نادری, فرح, مرعشیان, فاطمه سادات, زرگر شیرازی, فریبا. (1401). 'مدل ساختاری رابطه معنای تحصیلی ، انعطاف‌پذیری خانواده ، حمایت تحصیلی و ادراک از محیط کلاس با پایستگی تحصیلی با نقش میانجی شکفتگی تحصیلی در دانش‌آموزان دختر پایه دوازدهم شهر شیراز', دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 13(47), pp. 143-160. doi: 10.30495/jpmm.2022.29307.3535
رضوی مطلق, سید فرخ, نادری, فرح, مرعشیان, فاطمه سادات, زرگر شیرازی, فریبا. مدل ساختاری رابطه معنای تحصیلی ، انعطاف‌پذیری خانواده ، حمایت تحصیلی و ادراک از محیط کلاس با پایستگی تحصیلی با نقش میانجی شکفتگی تحصیلی در دانش‌آموزان دختر پایه دوازدهم شهر شیراز. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1401; 13(47): 143-160. doi: 10.30495/jpmm.2022.29307.3535


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب