ساریخانی ساریخان بیگلو, عادل, رضایی, محمدرضا, رحیمی, علی. (1403). الگویابی روابط ساختاری بین ارزش ویژه برند یک مقصد گردشگری با شخصیت برند آن؛ مورد مطالعه: شهرستان مرزی جلفا در استان آذربایجان شرقی. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 14(56), -. doi: 10.30495/jzpm.2022.30209.4083
عادل ساریخانی ساریخان بیگلو; محمدرضا رضایی; علی رحیمی. "الگویابی روابط ساختاری بین ارزش ویژه برند یک مقصد گردشگری با شخصیت برند آن؛ مورد مطالعه: شهرستان مرزی جلفا در استان آذربایجان شرقی". دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 14, 56, 1403, -. doi: 10.30495/jzpm.2022.30209.4083
ساریخانی ساریخان بیگلو, عادل, رضایی, محمدرضا, رحیمی, علی. (1403). 'الگویابی روابط ساختاری بین ارزش ویژه برند یک مقصد گردشگری با شخصیت برند آن؛ مورد مطالعه: شهرستان مرزی جلفا در استان آذربایجان شرقی', دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 14(56), pp. -. doi: 10.30495/jzpm.2022.30209.4083
ساریخانی ساریخان بیگلو, عادل, رضایی, محمدرضا, رحیمی, علی. الگویابی روابط ساختاری بین ارزش ویژه برند یک مقصد گردشگری با شخصیت برند آن؛ مورد مطالعه: شهرستان مرزی جلفا در استان آذربایجان شرقی. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1403; 14(56): -. doi: 10.30495/jzpm.2022.30209.4083


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب