صادقی, جمال. (1401). نقش واسطه ای کیفیت زندگی مدرسه و اهمالکاری تحصیلی در رابطه بین باورهای معرفت شناختی با پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی در دانش آموزان. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 13(48), 101-114. doi: 10.30495/jpmm.2022.30110.3604
جمال صادقی. "نقش واسطه ای کیفیت زندگی مدرسه و اهمالکاری تحصیلی در رابطه بین باورهای معرفت شناختی با پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی در دانش آموزان". دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 13, 48, 1401, 101-114. doi: 10.30495/jpmm.2022.30110.3604
صادقی, جمال. (1401). 'نقش واسطه ای کیفیت زندگی مدرسه و اهمالکاری تحصیلی در رابطه بین باورهای معرفت شناختی با پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی در دانش آموزان', دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 13(48), pp. 101-114. doi: 10.30495/jpmm.2022.30110.3604
صادقی, جمال. نقش واسطه ای کیفیت زندگی مدرسه و اهمالکاری تحصیلی در رابطه بین باورهای معرفت شناختی با پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی در دانش آموزان. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1401; 13(48): 101-114. doi: 10.30495/jpmm.2022.30110.3604


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب