احمدی ده قطب الدینی, محمد. (1402). نقش ادراک از ادغام اثربخش فناوری آموزشی در فرایند تدریس در پذیرش فناوری در یادگیری: نقش واسطه‌ای باورها و نگرش‌ دانشجو نسبت به فناوری. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 14(1), 190-172. doi: 10.30495/jedu.2023.28944.5790
محمد احمدی ده قطب الدینی. "نقش ادراک از ادغام اثربخش فناوری آموزشی در فرایند تدریس در پذیرش فناوری در یادگیری: نقش واسطه‌ای باورها و نگرش‌ دانشجو نسبت به فناوری". دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 14, 1, 1402, 190-172. doi: 10.30495/jedu.2023.28944.5790
احمدی ده قطب الدینی, محمد. (1402). 'نقش ادراک از ادغام اثربخش فناوری آموزشی در فرایند تدریس در پذیرش فناوری در یادگیری: نقش واسطه‌ای باورها و نگرش‌ دانشجو نسبت به فناوری', دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 14(1), pp. 190-172. doi: 10.30495/jedu.2023.28944.5790
احمدی ده قطب الدینی, محمد. نقش ادراک از ادغام اثربخش فناوری آموزشی در فرایند تدریس در پذیرش فناوری در یادگیری: نقش واسطه‌ای باورها و نگرش‌ دانشجو نسبت به فناوری. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1402; 14(1): 190-172. doi: 10.30495/jedu.2023.28944.5790


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب