آخش, آرش, آتش افروز, عسکر, شهنی ییلاق, منیجه, امیدیان, مرتضی. (1402). تحلیل چندسطحی رابطه ادراک مهارت‌های تشخیصی معلم، سطح چالش‌انگیزی کلاس، کیفیت تدریس معلم و هیجانات پیشرفت مثبت با عملکرد ریاضی در دانش-آموزان پایه نهم. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 14(52), 1-20. doi: 10.30495/jpmm.2023.32035.3806
آرش آخش; عسکر آتش افروز; منیجه شهنی ییلاق; مرتضی امیدیان. "تحلیل چندسطحی رابطه ادراک مهارت‌های تشخیصی معلم، سطح چالش‌انگیزی کلاس، کیفیت تدریس معلم و هیجانات پیشرفت مثبت با عملکرد ریاضی در دانش-آموزان پایه نهم". دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 14, 52, 1402, 1-20. doi: 10.30495/jpmm.2023.32035.3806
آخش, آرش, آتش افروز, عسکر, شهنی ییلاق, منیجه, امیدیان, مرتضی. (1402). 'تحلیل چندسطحی رابطه ادراک مهارت‌های تشخیصی معلم، سطح چالش‌انگیزی کلاس، کیفیت تدریس معلم و هیجانات پیشرفت مثبت با عملکرد ریاضی در دانش-آموزان پایه نهم', دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 14(52), pp. 1-20. doi: 10.30495/jpmm.2023.32035.3806
آخش, آرش, آتش افروز, عسکر, شهنی ییلاق, منیجه, امیدیان, مرتضی. تحلیل چندسطحی رابطه ادراک مهارت‌های تشخیصی معلم، سطح چالش‌انگیزی کلاس، کیفیت تدریس معلم و هیجانات پیشرفت مثبت با عملکرد ریاضی در دانش-آموزان پایه نهم. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1402; 14(52): 1-20. doi: 10.30495/jpmm.2023.32035.3806


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب