خیری, محمد, پرون, صدیقه. (1402). تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک در شهرداری بر قصد استفاده مداوم و رضایت شهروندان(مطالعه موردی شهرداری شیراز). دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, (), -. doi: 10.30495/jupm.2023.32392.4401
محمد خیری; صدیقه پرون. "تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک در شهرداری بر قصد استفاده مداوم و رضایت شهروندان(مطالعه موردی شهرداری شیراز)". دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, , , 1402, -. doi: 10.30495/jupm.2023.32392.4401
خیری, محمد, پرون, صدیقه. (1402). 'تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک در شهرداری بر قصد استفاده مداوم و رضایت شهروندان(مطالعه موردی شهرداری شیراز)', دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, (), pp. -. doi: 10.30495/jupm.2023.32392.4401
خیری, محمد, پرون, صدیقه. تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک در شهرداری بر قصد استفاده مداوم و رضایت شهروندان(مطالعه موردی شهرداری شیراز). دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1402; (): -. doi: 10.30495/jupm.2023.32392.4401


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب