بیجاری, رضا, منظری توکلی, علیرضا, مهدیزاده, سمانه, سلاجقه, سنجر. (1402). طراحی الگوی استقرار سازمان یادگیرنده با تاکید بر رهبری دانش و سطوح یادگیری در سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با رویکرد آمیخته. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 14(5), 152-135. doi: 10.30495/jedu.2023.29896.5971
رضا بیجاری; علیرضا منظری توکلی; سمانه مهدیزاده; سنجر سلاجقه. "طراحی الگوی استقرار سازمان یادگیرنده با تاکید بر رهبری دانش و سطوح یادگیری در سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با رویکرد آمیخته". دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 14, 5, 1402, 152-135. doi: 10.30495/jedu.2023.29896.5971
بیجاری, رضا, منظری توکلی, علیرضا, مهدیزاده, سمانه, سلاجقه, سنجر. (1402). 'طراحی الگوی استقرار سازمان یادگیرنده با تاکید بر رهبری دانش و سطوح یادگیری در سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با رویکرد آمیخته', دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 14(5), pp. 152-135. doi: 10.30495/jedu.2023.29896.5971
بیجاری, رضا, منظری توکلی, علیرضا, مهدیزاده, سمانه, سلاجقه, سنجر. طراحی الگوی استقرار سازمان یادگیرنده با تاکید بر رهبری دانش و سطوح یادگیری در سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با رویکرد آمیخته. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1402; 14(5): 152-135. doi: 10.30495/jedu.2023.29896.5971


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب