یوسفی ناصر آباد, بیژن, قاسمی زاد, علیرضا, مشایخ, پری, باقری کراچی, امین. (1403). تجربه زیسته آموزگاران دوره ابتدایی جهت طراحی مدل مفهومی آموزش و یادگیری در دوران پسا کرونا: یک تحقیق کیفی ترکیبی. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 15(5), -. doi: 10.30495/jedu.2024.32169.6445
بیژن یوسفی ناصر آباد; علیرضا قاسمی زاد; پری مشایخ; امین باقری کراچی. "تجربه زیسته آموزگاران دوره ابتدایی جهت طراحی مدل مفهومی آموزش و یادگیری در دوران پسا کرونا: یک تحقیق کیفی ترکیبی". دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 15, 5, 1403, -. doi: 10.30495/jedu.2024.32169.6445
یوسفی ناصر آباد, بیژن, قاسمی زاد, علیرضا, مشایخ, پری, باقری کراچی, امین. (1403). 'تجربه زیسته آموزگاران دوره ابتدایی جهت طراحی مدل مفهومی آموزش و یادگیری در دوران پسا کرونا: یک تحقیق کیفی ترکیبی', دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 15(5), pp. -. doi: 10.30495/jedu.2024.32169.6445
یوسفی ناصر آباد, بیژن, قاسمی زاد, علیرضا, مشایخ, پری, باقری کراچی, امین. تجربه زیسته آموزگاران دوره ابتدایی جهت طراحی مدل مفهومی آموزش و یادگیری در دوران پسا کرونا: یک تحقیق کیفی ترکیبی. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1403; 15(5): -. doi: 10.30495/jedu.2024.32169.6445


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب