امینی نژاد, غلامرضا, غلامی, محمد, مظفری, حسین. (1403). تأثیر عوامل تعیین‌کننده در برندسازی پایدار مقاصد گردشگری ساحلی (موردمطالعه: بندر بوشهر). دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, (), -. doi: 10.30495/jupm.2024.32027.4364
غلامرضا امینی نژاد; محمد غلامی; حسین مظفری. "تأثیر عوامل تعیین‌کننده در برندسازی پایدار مقاصد گردشگری ساحلی (موردمطالعه: بندر بوشهر)". دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, , , 1403, -. doi: 10.30495/jupm.2024.32027.4364
امینی نژاد, غلامرضا, غلامی, محمد, مظفری, حسین. (1403). 'تأثیر عوامل تعیین‌کننده در برندسازی پایدار مقاصد گردشگری ساحلی (موردمطالعه: بندر بوشهر)', دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, (), pp. -. doi: 10.30495/jupm.2024.32027.4364
امینی نژاد, غلامرضا, غلامی, محمد, مظفری, حسین. تأثیر عوامل تعیین‌کننده در برندسازی پایدار مقاصد گردشگری ساحلی (موردمطالعه: بندر بوشهر). دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1403; (): -. doi: 10.30495/jupm.2024.32027.4364


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب