علیاری, ماریا, مدیری, محمود, خلیلی دامغانی, کاوه, فتحی هفشجانی, کیامرث. (1403). بکارگیری تحلیل پوششی داده ها و تحلیل چند معیاره رضایت مشتری برای ارزیابی محصولات فرآوری شده. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, (), -. doi: 10.30495/jae.2024.33436.2440
ماریا علیاری; محمود مدیری; کاوه خلیلی دامغانی; کیامرث فتحی هفشجانی. "بکارگیری تحلیل پوششی داده ها و تحلیل چند معیاره رضایت مشتری برای ارزیابی محصولات فرآوری شده". دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, , , 1403, -. doi: 10.30495/jae.2024.33436.2440
علیاری, ماریا, مدیری, محمود, خلیلی دامغانی, کاوه, فتحی هفشجانی, کیامرث. (1403). 'بکارگیری تحلیل پوششی داده ها و تحلیل چند معیاره رضایت مشتری برای ارزیابی محصولات فرآوری شده', دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, (), pp. -. doi: 10.30495/jae.2024.33436.2440
علیاری, ماریا, مدیری, محمود, خلیلی دامغانی, کاوه, فتحی هفشجانی, کیامرث. بکارگیری تحلیل پوششی داده ها و تحلیل چند معیاره رضایت مشتری برای ارزیابی محصولات فرآوری شده. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1403; (): -. doi: 10.30495/jae.2024.33436.2440


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب