مداحی, رضوان, زارع زردینی, علی, اسدی مهارلویی, سمیرا. (1404). اثربخشی آموزش برنامه هوش مبتنی بر پروژه کویین و راهبرد نقشه مفهومی در درس ریاضی بر استدلال اخلاقی و بی انگیزشی ناشی از دوران کرونا. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, (), -. doi: 10.30495/jedu.2025.33670.6762
رضوان مداحی; علی زارع زردینی; سمیرا اسدی مهارلویی. "اثربخشی آموزش برنامه هوش مبتنی بر پروژه کویین و راهبرد نقشه مفهومی در درس ریاضی بر استدلال اخلاقی و بی انگیزشی ناشی از دوران کرونا". دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, , , 1404, -. doi: 10.30495/jedu.2025.33670.6762
مداحی, رضوان, زارع زردینی, علی, اسدی مهارلویی, سمیرا. (1404). 'اثربخشی آموزش برنامه هوش مبتنی بر پروژه کویین و راهبرد نقشه مفهومی در درس ریاضی بر استدلال اخلاقی و بی انگیزشی ناشی از دوران کرونا', دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, (), pp. -. doi: 10.30495/jedu.2025.33670.6762
مداحی, رضوان, زارع زردینی, علی, اسدی مهارلویی, سمیرا. اثربخشی آموزش برنامه هوش مبتنی بر پروژه کویین و راهبرد نقشه مفهومی در درس ریاضی بر استدلال اخلاقی و بی انگیزشی ناشی از دوران کرونا. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1404; (): -. doi: 10.30495/jedu.2025.33670.6762


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب