فاطمی نیا, محدثه سادات, حسنی, فریبا, برجعلی, احمد, گلشنی, فاطمه. (1401). نقش میانجی هوش هیجانی در تبیین روابط علی بین نظریه ذهن و انعطاف‌پذیری شناختی با رگه‌های اختلال شخصیت مرزی در نوجوانان. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 13(50), 135-150. doi: 10.30495/jpmm.2023.31089.3719
محدثه سادات فاطمی نیا; فریبا حسنی; احمد برجعلی; فاطمه گلشنی. "نقش میانجی هوش هیجانی در تبیین روابط علی بین نظریه ذهن و انعطاف‌پذیری شناختی با رگه‌های اختلال شخصیت مرزی در نوجوانان". دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 13, 50, 1401, 135-150. doi: 10.30495/jpmm.2023.31089.3719
فاطمی نیا, محدثه سادات, حسنی, فریبا, برجعلی, احمد, گلشنی, فاطمه. (1401). 'نقش میانجی هوش هیجانی در تبیین روابط علی بین نظریه ذهن و انعطاف‌پذیری شناختی با رگه‌های اختلال شخصیت مرزی در نوجوانان', دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 13(50), pp. 135-150. doi: 10.30495/jpmm.2023.31089.3719
فاطمی نیا, محدثه سادات, حسنی, فریبا, برجعلی, احمد, گلشنی, فاطمه. نقش میانجی هوش هیجانی در تبیین روابط علی بین نظریه ذهن و انعطاف‌پذیری شناختی با رگه‌های اختلال شخصیت مرزی در نوجوانان. دوماهنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1401; 13(50): 135-150. doi: 10.30495/jpmm.2023.31089.3719


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب