1.

طراحی قرارگاه رفتاری: نگرشی نو بر آموزش و درمان کودکان مبتلا به اختلالات طیف اوتیسم (نمونه موردی: کودکان 7-4 سال مرکز اوتیسم بوشهر)

صفحه 1-20
رضوان زارعی؛ احمد ترکمان؛ محمد علی رحیمی

2.

مقایسه اثربخشی واقعیت درمانی نوین گروهی و رویکرد مبتنی بر پذیرش و تعهد بر سرمایه روانشناختی در بین کارمندان شهر بوشهر

صفحه 21-36
یونس قیصی زاده؛ مولود کیخسروانی؛ علی پولادی ریشهری؛ ناصر امینی

3.

تدوین و اعتباریابی بسته روانی-آموزشی مبتنی بر استعاره‌ برای تبیین و مفهوم‌سازی طرح‌واره‌های حوزه طرد و بریدگی

صفحه 37-54
مسعود علیخانی؛ قاسم نظیری؛ مسعود محمدی؛ سجاد امینی منش

4.

تدوین بسته آموزشی انصراف از طلاق و تعیین اثر بخشی آن بر میل به طلاق زنان متاهل مایل به طلاق در مقایسه با روش گاتمن

صفحه 55-68
زهرا پاداش؛ زهرا یوسفی؛ محمدرضا عابدی؛ هاجر ترکان

5.

تدوین مدل علی سازگاری پس از طلاق بر اساس ویژگی های شخصیت ، سبک دلبستگی و حمایت ادراک شده با نقش میانجی تنظیم شناختی هیجان

صفحه 69-92
حجت اله جاوید؛ لیلا مهندس؛ مجید برزگر؛ نادره سهرابی

6.

اثربخشی بسته آموزشی رفتار‌درمانی دیالکتیک مبتنی بر تجربه زیسته نوجوانان کمال‌گرا بر خودکارآمدی نوجوانان

صفحه 93-106
علیرضا رنجکش؛ کاظم برزگر بفروئی؛ علی نظری؛ محمد حسین فلاح

7.

رابطه بین تجارب نامطلوب دوران کودکی و افسردگی : نقش واسطه‌ای ذهن‌آگاهی

صفحه 107-118
آنی کریستی مانول یان؛ مهرناز آزادیکتا

8.

بررسی تأثیر درمان مبتنی بر فرزندپروری پیشتاز و درمان مبتنی بر فرزندپروری مثبت بر مشکلات بیرونی و درونی کودکان

صفحه 119-134
ندا ملک پور؛ محمدرضا عابدی؛ سیامک سامانی

9.

نقش میانجی هوش هیجانی در تبیین روابط علی بین نظریه ذهن و انعطاف‌پذیری شناختی با رگه‌های اختلال شخصیت مرزی در نوجوانان

صفحه 135-150
محدثه سادات فاطمی نیا؛ فریبا حسنی؛ احمد برجعلی؛ فاطمه گلشنی

10.

اثربخشی آموزش مهارت های ارتباطی بر عزت نفس، کمال گرایی و فرسودگی زناشویی در زنان مراجعه کننده به مراکز مشاوره شهر اصفهان

صفحه 151-162
فرشته کورنگ بهشتی؛ سمیه ترکمان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب