1.

مدل سازی نقش رهبری‌آموزشی مدیران از طریق فرهنگ مدرسه در اشتیاق شغلی معلمان

صفحه 1-24
عادل زاهد بابلان؛ مهدی معینی کیا؛ علی رضایی شریف؛ قدرت اله کولایی

2.

شناسایی نشانگان کامیابی شغلی معلمان و ارزیابی وضع موجود آن

صفحه 25-48
سکینه اشرفی فشی

3.

مدیریت کلاس‌های چند پایه مدارس ابتدایی شهرستان گرمی؛ آسیب‌ها و راهکارها

صفحه 49-64
علی جنابی نمین؛ علی خدائی؛ مهدی حسینی

4.

ارائه مدلی جهت سنجش مولفه‌های تاثیر گذار بر چابکی سازمانی واحد آموزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی

صفحه 65-90
طاهره عالم رهنما؛ فرشته مصطفوی راد

5.

ارائه الگوی بهینه سازی زمان بندی و کاهش هزینه ها در سیستم آموزش مجازی( از دور )

صفحه 91-122
میرحمزه کرمی؛ بهمن سعیدی پور؛ محمدرضا سرمد؛ مهران فرج الهی

6.

تدوین الگوی رهبری اخلاقی بر اساس مطالعه نظریه‌های فرانوگرای مدیریت

صفحه 123-146
بابک رستمی

7.

طراحی یک مدل مفهومی مبتنی بر فعالیت‌های اقتصادی برای بهبود نظام آموزش مدیریت تخصصی

صفحه 147-166
امید اردلان

8.

شناسایی واولویت‌بندی شاخص‌های نظام آموزش وبهسازی عدالت-محور

صفحه 167-192
اسماعیل قادری؛ غلامرضا معمارزاده؛ حسین علی پور؛ ناصر میرسپاسی

9.

استنباط‌های رهبری آموزشی مبتنی بر شناخت خدا وانسان در تفسیر المیزان علامه طباطبایی

صفحه 193-208
غلامرضا دانشی کهنی؛ مهدی لسانی؛ سیدحمیدرضا علوی؛ مسعود اخلاقی

10.

مقایسه دموکراسی آموزشی، فرسودگی تحصیلی و مهارت‌های شهروندی مدارس دولتی و غیر دولتی

صفحه 209-224
عباس قلتاش؛ رسول قانونی

11.

ارزیابی عملکرد سرمایه فکری در مراکز آموزشی عالی با استفاده از روش AHP (مطالعه موردی: دانشگاه‌های پیام نور استان گیلان)

صفحه 225-246
صدیقه طوطیان؛ شهرزاد طیاران؛ طیبه نورسته

12.

نیازسنجی آموزش زیست‌محیطی والدین کودکان بیش‌فعال در حوزه شناختی و پیشنهاد دوره‌های آموزشی

صفحه 247-270
محمود شرفی؛ سعید مظلومیان؛ سعیده اسکندری

13.

بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و کارآفرینی سازمانی با نقش میانجی عوامل فردی و شغلی

صفحه 271-294
علیرضا قلعه ای؛ بهناز مهاجران؛ فرشید اشرفی سلیم کندی

14.

طراحی مدل فرهنگ سازمانی و بررسی رابطه آن با توانمند سازی روانشناختی کارکنان (مورد مطالعه: دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی خراسان رضوی)

صفحه 293-314
داود کاوه؛ سنجر سلاجقه؛ ایوب شیخی

15.

نقش واسطه‌گری اشتیاق تحصیلی در رابطه بین جهت گیری هدف و خود کار آمدی تحصیلی

صفحه 315-336
احمدرضا اوجی نژاد؛ بهنام عزیزی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب