1.

بررسی فرهنگ سازمانی پارسونز با به اشتراک گذاری دانش در سازمان آموزش و پرورش منطقه ارژن شیراز

صفحه 1-24
الهام قاسمی؛ سکینه شاهی؛ یدالله مهرعلیزاده

2.

الگویابی ساختاری هوش معنوی بر فرسودگی شغلی معلمان با نقش میانجی تعهد سازمانی

صفحه 25-40
مرضیه کوچکی نژاد ارم ساداتی؛ سیده خدیجه معافی مدنی

3.

توانمندسازی معلمان چشم انداز مدیریت آموزشی (بررسی نقش خودکارآمدی فردی، انتقال دانش و کیفیت زندگی کاری)

صفحه 41-68
حبیبه نجفی؛ عادل زاهد بابلان؛ علی خالق خواه؛ مهدی معینی کیا

4.

طراحی مدل تخصیص منابع در سازمان‌های آموزش محور

صفحه 69-94
نازنین فلاحی؛ سید مهدی ابطحی

5.

واکاوی شایستگی‌های کارآفرینان آموزشی

صفحه 95-116
سکینه اشرافی؛ حبیب الله نجفی هزارجریبی

6.

بررسی موانع پذیرش و به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدارس ابتدایی

صفحه 117-134
مصطفی عزیزی؛ صمد ایزدی؛ فیروزه بابائیان

7.

ارائه مدلی برای دستیابی به هدایت تحصیلی کارآمد دانش آموزان در نظام آموزشی ایران

صفحه 135-158
کیومرث نیازآذری؛ بهمن شریفی؛ نگین جباری

8.

تعیین سلسله مراتب معیارهای شایستگی مدیران مدارس مبتنی بر روش دلفی فازی در آموزش و پرورش استان اصفهان

صفحه 159-190
ناصر عصاری؛ سید علی سیادت؛ یاسمین عابدینی؛ سید امیر حسن منجمی

9.

مفهوم‌سازی حکمرانی خوب در آموزش‌و‌پرورش عمومی ایران با رویکرد پدیدارشناسی

صفحه 191-208
علی خلخالی؛ جعفر نصیر ناتری؛ زهره شکیبایی؛ جواد سلیمانپور؛ اسماعیل کاظم پور

10.

اصول و روش های مدیریت خشم در بوستان سعدی: دلالت هایی برای مدیران آموزشی

صفحه 209-246
لیلا خواجه پور؛ علی رضا یوسفی؛ نرگس کشتی آرای

11.

ارائه مدل برنامه‌ریزی استراتژیک دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان فارس

صفحه 247-282
محیا پاپری؛ یداله مهرعلی زاده؛ سید مسعود سیدی؛ محمد حسین پور

12.

اولویت‌بندی مولفه‌های مدارس سبز با رویکرد فازی در نظام آموزش و پرورش ایران

صفحه 283-304
فاطمه اسلامیه؛ معصومه اولادیان؛ محمود صفری

13.

آموزش‌های ضمن خدمت فرهنگیان: از اثربخشی تا کارآمدی

صفحه 305-324
مهریار نوری افشار؛ مجید حق وردی؛ علی کمیجانی

14.

ارزیابی میزان دستیابی به مولفه های آموزش مادام العمر در برنامه درسی اجرا شده از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز

صفحه 325-344
سیروس حدادنیا؛ مهدی محمدی؛ رحمت اله مرزوقی؛ جعفر ترک زاده؛ قاسم سلیمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب